Seçtiğiniz şirket – onların kodu – kim olduğunuzu, neyi başarmaya çalıştığınızı hesaba katmalı ve özellikle, sıralamak istediğiniz anahtar kelimeleri (uygun yollarla) eklemelidir. Ve bu sadece başlangıç 🙂 – bir şirketin çevrimiçi başarısı, başlangıç sitesinden çok, yapmaya devam ettiği şeyle belirlenir – içerik ekleme, çevrimiçi ağ, çevrimiçi reklam verme vb. Yukarıdakilerin tümü dikkate alındığında – sürecimiz şu anda neye benziyor? Hadi bir bakalım: WEB TASARIM SÜRECİ ÜRETİM ÖNCESİ Ön üretim, bir projeyle ilgili yazılıma dokunmadan önce yapılan her şeyi ifade eder. Gerçek toplama, araştırma vb. Satış ve Araştırma – Satış süreci benim için en ilgi çekici adımlardan biridir (ve doğrudan sorumlu olduğum ve satışa herhangi bir şekilde dahil olacağımı HİÇBİR ZAMAN düşünmedim). Birinin veya bir şirketin size güvenmesini nasıl sağlıyorsunuz?