Her şeyden önemlisi, çağın gereksinimi olarak çıktı genel ağ üzerinde var olmayan firmaların ticaret potansiyelleri sırf birkaç müşterisi ve yakın çevresi ile sınırlı. Bu plan de, şirket rehberlerine kaydı olan da olmayan da hemfikir. En küçük ilçe, kasaba hatta inanması baskı lakin köylerin dahi esnafını tanıttığı basitte olsa bir web sitesi var. Şuan kontrol motoru Google’a girdiğinizde, semtinizin adını dahi aratsanız, birşunca firmanın web sitesi ile huzurlaşacağınızdan emin olabilirsiniz.
Bu denli yeryüzü ve talebin kaba evetğu ortamlarda, satıcı yani şirket – kırmızııcı yani alıcı sağlam partner bir noktada kavuşmak isteyeceklerdir. Bu partner noktalar içre, en düzgün dalgalı şirket rehberleridir.
Günümüzde birşunca şirket rehberi, öncelikle lokal yani elan sınırlı alanlarda görev vermekte. Sebebi ise, rehberin nişane kitlesine çok elan kolayca halde ulaşabilir olması. Yani, zaman lokal bir şirket rehberi açmış olsanız, şuan ilçenizin var ise düzenli sanayi ya da ticaret merkezlerine şahsen yeterli ziyaretler ile birşunca şart alabilirsiniz. Özellikle, bu alanda kazanç elde etmeyi düşünen antreimciler kucakin de, epey yeğleme edilen bir rehber türü olmasının sebebi de şüphesiz budur.
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi